didpublications logo
     
سیستم گرید در طراحی گرافیک

سیستم گرید در طراحی گرافیک
ژوزف مولر بروکمان
ترجمه‌ی دژار حقی
چاپ دوم ۱۳۹۰ (چاپ اول ۱۳۸۶)
۲۲۲ صفحه – مصور
قطع ۲۳۵× ۱۶۵ میلیمتر – جلد نرم
شابک ۶- ۸- ۹۴۷۹۶- ۹۶۴

گسترش سیستم‌های قانونمند در ارتباطات تصویری وامدار نمونه‌های کارآمد و مفید تایپوگرافی و طراحی گرافیک است. در قرن بیستم، آثار خلق شده دارای موضوعات ملموس‌تر و حقیقی‌تر بودند و بسیاری از رشته‌ها مانند تایپوگرافی، طراحی گرافیک و عکاسی به طور کاملاً دقیق و طبق اصول و قواعد کار می‌شد.
گرید به عنوان قاعده و قانونی کنترل‌کننده به شکلی که ما امروزه می‌شناسیم، هنوز به رشد و تکامل نهایی خود نرسیده بود و تنها قدم‌هایی ابتدایی در راه رسیدن به بهترین شرایط ممکن از نظر نظم و جنبه‌ی اقتصادی استفاده از مصالح تایپوگرافی برداشته شده بود.
قواعد گرید که در این کتاب ذکر شده‌اند، بعد از جنگ دوم جهانی در سوئیس گسترش یافت و مورد استفاده قرار گرفت. در نیمه‌ی دوم دهه‌ی چهل اولین نمونه‌های کارهای چاپی با اصول گرید طراحی شده بود، ظهور کرد. این گرایش نوین با مشخصه‌ی نحوه‌ی استقرار متن و تصویر - که بر اساس قواعدی محکم و اصولی انجام می‌شد و دارای هماهنگی و یکپارچگی در تمامی صفحات بود - معرفی شد و در آن نمایش موضوعات بسیار واقعی‌تر و ملموس‌تر انجام گرفت.

 
© 2009, Did Publications. All rights reserved. Created: October 10, 2008 - Latest update: Wednesday, December 12, 2012
ARMANI Armani is replica watches uk the world famous fashion brand, in 1975 by the replica watches fashion designer Giorgio Armani (Giorgio Armani) was swiss replica watches founded in Milan, Italy. The Armani brand logo is made up of an eagle that looks right at right. Eagle symbolizes the uk replica watches brand's highest quality, excellence and skill, from which it is a permanent symbol. This Armani watch receipt under a single by 300 yuan! Is definitely the identity of the best choice!